Pod pojmom futbal si väčšina Američanov predstaví „americký futbal“, zatiaľ čo ten „náš“ futbal poznajú pod pojmom „soccer“. Popularita MLS je v USA výrazná, a to aj vďaka tomu, že si ju v ostatných rokoch zahralo aj množstvo veľkých mien svetového futbalu. Na zápasy chodí v priemere 20 tisíc divákov.

Američanom avšak len samotná MLS nestačí. Pochopiteľne, aj za Atlantikom je záujem o popredné európske súťaže. Veľmi prekvapená ostala aj samotná americká televízia ESPN, ktorá pred sezónou 2021-22 kúpila vysielacie práva na La Ligu.

„Nielen El Clásico, ale aj ďalšie viaceré zápasy si pozrelo podľa našich údajov viac ľudí než prenosy z baseballu. Hlavnými trhmi sú New York, Miami, Los Angeles či Dallas,“ zhodnotili zástupcovia ESPN. Tá má práva na všetky duely do roku 2029.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený ESPN FC (@espnfc)

Zdroj: Marca | Foto: Instagram/Karimbenzema